بازنشانی گذرواژه

برای دیدن همه تصاویر کلیک کنید

اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت | خانه بهشت | اتاق ترنگ

,
گیلان, رشت
1,350,000 تومان در هر شب
کلبه
|0 تعداد اتاق‌خواب|
بررسی در دسترس بودن

توضیحات

اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت – اتاق ترنگ

رزرو اقامتگاه بوم گردی در رشت در استان گیلان و در رشت در آزادراه قزوین رشت، بعد از امام زاده هاشم در روستای زیبای موشنگاه با آب و هوایی بسیار عالی و در فضای بسیار زیبا و جنگلی و بکر در اقامتگاهی به قدمت 60 سال با تجربه غذاهای محلی گیلانی و گشت گذار در جنگل، کوه و رودخانه. این اقامتگاه در رشت از یک رستوران بهره می‌برد و با عطر و طعم غذاهای محلی، لذت اقامتی فوق‌العاده را به شما می‌چشاند. و همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا، راهنمای گردشگری نیز دریافت کنید.

اتاق‌های این اقامتگاه بوم گردی رشت

این اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت دارای 3000 متر محطوطه جنگلی زیبا است و دارای 4 باب اتاق کف خواب است که اتاق‌های ترنگ و توکا در همکف و اتاق‌های درفک و مازو در طبقه اول قرار گرفته‌اند. در این صفحه می‌توانید اتاق ترنگ را رزرو کنید.

اتاق ترنگ دارای 10 متر زیربنا است و در واحد همکف این اقامتگاه یک طبقه قرار گرفته است و به صورت همسطح است و دارای تراس اختصاصی است. در این اتاق 3 دست رخت خواب سنتی موجود است.

سرمایش کولرگازی، گرمایش از کف، همه اتاق ها یخچال دارن، اتاقها کف خوابن، و هراتاق یک ایوون داره، هزینه ناهار و شام جداست و در آشپزخانه طبخ میشه 🍝، آشپزی، باربیکیو و ورود به آشپزخانه برای مهمانها ممنوعه! ⛔، استعمال سیگار و قلیان در اتاقها و ایوون اکیدا ممنوع⛔، ده هزار متر باغ درکنار یک جنگل رویایی.

پروتکلهای بهداشتی: رختخوابها تعویض و شسته میشه!، اتاقها نظافت و سرویس 3 بار شسته میشه! 🛀، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی دارد و سرویس ایرانی درکنار خونه است.

صبحانه رایگان شامل: املت یا سوسیس تخم مرغ، کره و پنیر محلی، مربای خونگی، چای اعلا گیلانی به همراه نون تنوری.

همچنین در این مجموعه بوم گردی یک خانه دو طبقه بوم گردی به نام خانه اردی بهشت وجود دارد که اتاق های خانه اردیبهشت با شناسه اقامتگاه و از طریق لینک زیر در سایت مسافرخانه قابل مشاهده و رزرو است:
اتاق‌های همکف و طبقه اول خانه اردیبهشت: 27698
و
احد VIP بلوط در طبقه آخر خانه اردیبهشت: 46571

شرایط این اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت

اگر به فکر سفر و فاصله گرفتن از دنیای مدرن هستید، اگر زندگی شهری با اضطراب‌ها و دل‌مشغولی‌های اجتناب‌ناپذیرش جسم و روحتان را خسته و افسرده کرده، دیگر دلیلی برای ماندن در شهر وجود ندارد، پس همین الان کوله‌بارتان را آماده کنید و راهی یک اقامتگاه بوم‌گردی شوید و چه جایی بهتر از قامتگاه بوم گردی بهشت گیلان که واقعا نام بهشت برازنده آن است.

این اقامتگاه در رشت که در کوهپایه‌ها و جنگل‌های بکر گیلان واقع شده، با فضای سنتی و نوستالژیک خود، نوید اقامتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را می‌دهد و می‌تواند تمام خستگی‌های شما را در عرض چند دقیقه از صفحه روحتان بزداید. لذت قدم زدن در محوطه‌ای بزرگ که انبوهی از درختان میوه آلوچه، انار، گلابی، انجیر، پرتقال و انبه جنگلی آن را فرا گرفته، کمپ کردن، پیاده‌روی و اسب‌سواری در جنگل و عکاسی از مناظر چشم‌گیر، از جمله فعالیت‌های لذت‌بخشی هستند که در یکی از بکرترین مناطق گیلان یعنی در اقامتگاه بهشت، انتظارتان را می‌کشند.

موقعیت جغرافیایی این اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت

افزون بر این‌ها، با اقامت در این‌ اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت شما می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی اطراف اقامتگاه نظیر پارک جنگلی سراوان بازدید کنید. همچنین این اقامتگاه بوم گردی رشت تا اتوبان قزوین- رشت، فقط 1500 متر فاصله دارد و شما می‌توانید پس از طی 30 کیلومتر مسافت، خود را به رشت، برسانید.

چنانچه وسیله شخصی ندارید میتونید برای اومدن به بهشت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید:
1- قطار تهران رشت؛🚂 در ایستگاه سراوان که روستای روبروی اقامتگاهه پیاده میشید و ازونجا با تاکسی های🚘 محلی میایید بهشت.
2- اتوبوس:🚍 از ترمینال بیهقی و آزادی تهران سوار میشید جلوی روستای ما (موشنگاه) پیاده میشید و با تاکسی های 🚘محلی میایید بهشت.
3- تاکسی: 🚖از ترمینال آزادی تهران سوار میشید ابتدای روستای ما (موشنگاه) پیاده میشید و با تاکسی های🚘 محلی میایید بهشت.
اگر از شهرهای دیگه میخواهید بیایید بهشت میتونید با هواپیما بیایید فرودگاه رشت و با تاکسی بیایید بهشت.

از جمله جاذبه های گردشگری اطراف این اقامتگاه در رشت که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان به روستای گردشگری حلیمه جان، پارک جنگلی سراوان، سد سقالکسار، سد سنگسر، دریاچه سفید رود، منطقه حفاظت شده سیاهرود، غار اسپهدان، دریاچه ویستان، چشمه آب معدنی سنگرود، منطقه ساحلی حاجی بکنده، مرداب عینک، موزه میراث روستایی گیلان، باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی، امامزاده هاشم، عمارت نوبل، آرامگاه و خانه میرزا کوچک خان اشاره کرد.

امکانات و قوانین این اقامتگاه در رشت

در این اجاره اقامتگاه بوم گردی در رشت انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر باقلاقاتق، میرزاقاسمی، مرغ ترش، انار بیج، کباب ترش، جوجه ترش، ماهی شکم پر و مرغ شکم پر و … طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. از جمله امکانات و خدمات دیگر این اقامتگاه بوم گردی رشت می توان پارکینگ اختصاصی غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی، سیستم گرمایش بخاری گازی و هیزمی، سیستم سرمایش پنکه رومیزی و پنکه سقفی، کارگاه های صنایع دستی از جمله حصیربافی، برگزاری مراسم شب یلدا و آیین مخصوص روستا های گیلان را نام برد.

در این اقامتگاه امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد، امکان برگزاری مراسم ندراد، امکان استعمال دخانیات وجود ندارد و ارائه مدرک محرمیت الزامیست.

توضیحات بیشتر

درخواست رزرو

مورد علاقه
ارتباط با مالک
اشتراک گذاری
نتایج جستجوی شما
جزئیات قیمت
اجاره هر شب: 1,350,000 تومان
اجاره آخر هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) : 1,500,000 تومان
دوره زمانی
اجاره هر شب
اجاره هر شب (بیشتر از یک هفته)
اجاره هر شب (بیشتر از یک ماه)
حداقل رزرو تعداد شب های اقامت
قیمت اضافی برای هر مهمان
اجاره آخر هفته
رزرو فقط در این روز شروع می شود
رزرو فقط در این روز شروع و به پایان میرسد
جزئیات و قوانین اقامتگاه
وضعیت اقامتگاه: تایید شده
شناسه اقامتگاه: 27694
متراژ اقامتگاه: 10 متر2
تعداد دستشویی: 2
تعداد حمام: 2
تعداد تخت 1 نفره: 0
تعداد تخت 2 نفره: 0
نوع محل اقامتگاه: نیمه دربست
نوع حیاط اقامتگاه: حیاط مشترک
ساعت ورود از: 14:00
ساعت خروج تا: 12:00
تعداد رخت خواب سنتی: 3 دست
متراژ محوطه: 3000 متر
تیپ سازه: هم‌سطح
تعداد طبقات: 1
طبقه واحد: همکف
امکان ورود حیوانات خانگی: ممنوع
امکان برگزاری مراسم: ممنوع
امکان استعمال دخانیات: ممنوع
ارائه مدرک محرمیت: مدارک محرمیت الزامیست
مقررات لغو رزرو: سخت‌گیرانه (جزئیات در فهرست راهنما)
توضیحات: سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام برای میهمانان مشترک میباشد. کودک ۳ سال و به بالا نفر اضافه محسوب میشه. اقامت با صبحانه کامل است.
ویژگی‌ها
اب لوله کشی
اتو
اجاق گاز
استخر
اقلام بهداشتی
اینترنت
باربیکیو
برق و روشنایی
پارکینگ
تراس
تلفن
تلویزیون
توالت ایرانی
جاروبرقی
جکوزی
سرایدار/نگهبان
سرو غذا
سرویس فرنگی
سشوار
سونا
کمد/دراور
کولر آبی
کولر گازی
گرمایش
ماشین لباسشویی
مایکروفر
مبلمان
میز بیلیارد
میز پینگ پنگ
میز فوتبال دستی
میز نهارخوری
وسایل آشپزخانه
یخچال

دسترسی

فروردین 1403
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
اردیبهشت 1403
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
گذشته
امروز
رزرو

    سلمان

    مشاهده پروفایل مالک
    ارتباط با مالک

    اقامتگاه‌های مشابه

    x