بازنشانی گذرواژه

برای دیدن همه تصاویر کلیک کنید

اجاره اقامتگاه بوم گردی در پاقلعه رامیان | بهشت پا قلعه | طبقه اول

,
گلستان, رامیان
2,000,000 تومان در هر شب
سوئیت
|2 تعداد اتاق‌خواب|
بررسی در دسترس بودن

توضیحات

اجاره اقامتگاه بوم گردی در پاقلعه رامیان

رزرو اقامتگاه بوم گردی در رامیان که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است با حال و هوای روستایی و منظره عالی یکی از گزینه های عالی برای اقامت در مرکز گلستان می باشد. نمای چوبی بکار رفته در داخل و خارج این اجاره سوئیت در پاقلعه رامیان به سبک قدیم تداعی گر زندگی روستایی برای شماست.

اقامتگاه بوم گردی بهشت پاقلعه رامیان در فروردین ماه سال 1397 به بهره برداری رسید. این اقامتگاه در استان گلستان، شهرستان رامیان، کیلومتر 20 شاهرود (جاده النگ)، روستای پاقلعه قرار دارد. این اقامتگاه بومگردی پاقلعه دارای 4 باب سوئیت می باشد، که 2 باب از سوئیت ها در طبقه پایین و 2 باب سوئیت در طبقه بالای ساختمان اقامتگاه واقع شده اند.

هر 4 واحد این اقامتگاه بوم گردی بهشت پاقلعه دارای متراژ 100 مترمربع است و 2 اتاق خواب دارد اما تخت ندارد. تعداد 20 تخته پتو، تعداد 20 عدد بالشت، تعداد 20 عدد تشک و سقف ظرفیت هر سوییت 20 نفر است.

همه واحدها آب، برق و گاز دارد، سیستم گرمایشی پکیج و گرمایش از کف، سیستم سرمایشی کولر اسپیلت، پارکینگ، تراس، کباب پز، یخچال، تلویزیون، یک دست 6 نفره لوازم اشپرخانه، حیاط، آنتن دهی موبایل، سرویس ایرانی، مخزن آب 5000 لیتر، سرویس فرنگی مدل صندلی و … دارد.

از جاذبه های گردشگری منطقه ای که این اجاره اقامتگاه بوم گردی در پاقلعه رامیان در آن قرار گرفته می توان به چشمه گل رامیان، قلعه ماران و جنگل نیلبرگ اشاره کرد که با پیمودن حداکثر مسافت 20 کیلومتر از اقامتگاه بوم گردی بهشت پاقلعه می توان از این مناطق بازدید کرد. همچنین با اقامت در اقامتگاه بهشت پاقلعه رامیان امکان دسترسی به آبشار پشمکی با فاصله 4 کیلومتر میسر شده است. کوه قلعه میران (وسیعترین قله ایران) و دیواره شمالی قلعه میران (طویل ترین دیواره طبیعی گلستان) در 3 کیلومتری پاقلعه است.

این اجاره سوئیت در پاقلعه رامیان که دارای سیستم سرمایشی کولر گازی و گرمایش پکیج بوده رفاه کامل شما را در تابستان و زمستان برایتان فراهم می کند. تراس های بزرگ اقامتگاه با منظره رو به جنگل عالی تجربه اقامت شما را کامل خواهد کرد . مسیر دسترسی کاملا آسفالته بوده و به سادگی با خودرو شخصی خود می توانید به این محل دسترسی پیدا کنید.

این اقامتگاه بومگردی پاقلعه مجهز به امکاناتی نظیر پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، تراس، کباب پز، راهنمای تور های گردشگری و پرسنل مسلط به زبان انگبیسی می باشد. همچنین در صورت درخواست انواع غذاهای محلی نیز قابل ارائه و سرو می باشد.

لازم به ذکر است اقامتگاه بوم گردی بهشت پاقلعه در بخش ورودی به سوئیت ها دارای تعدادی پله می باشد. لازم به ذکر است سوئیت های اقامتگاه بومگردی پاقلعه فاقد تخت می باشند. مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه بومگردی بهشت پاقلعه طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند.

از جمله مهم‌ترین امکانات اقامتگاه بومگردی پاقلعه می‌توان به تاکسی سرویس، فضای سبز، پارکینگ غیرمسقف اختصاصی، تراس، کباب‌پز و راهنمای تورهای گردشگری اشاره کرد. اقامتگاه تا شهر رامیان ۱۹ کیلومتر، تا چشمه گل رامیان ۱۲ کیلومتر، تا آبشار پشمکی ۳ کیلومتر، تا قلعه ماران ۶ کیلومتر و تا جنگل دلند ۳۳ کیلومتر فاصله دارد.

درباره روستای پاقلعه
این اجاره اقامتگاه بوم گردی در پاقلعه رامیان در روستای پاقلعه در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

مجموعا 2 واحد مشابه در طبقه پایین این ساختمان وجود دارد که کاملا مشابه هستند و ممکن است دکوراسیون داخلی واحدها با یکدیگر کمی متفاوت باشد. در هنگام رزرو اقامتگاه یکی از این واحد ها در اختیار میهمان قرار می گیرد، برای رزرو همزمان بیش از یک واحد ابتدا با پشتیبانی وبسایت مسافرخانه تماس بگیرید.

2 واحد طبقه بالا این اقامتگاه بومگردی نیز با کد 25933 زیر در سایت مسافرخانه قابل رزرو است.

توضیحات بیشتر

درخواست رزرو

مورد علاقه
ارتباط با مالک
اشتراک گذاری
نتایج جستجوی شما
جزئیات قیمت
اجاره هر شب: 2,000,000 تومان
اجاره آخر هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) : 2,500,000 تومان
قیمت اضافی برای هر مهمان: 300,000 تومان
اجازه به انتخاب مهمان بیشتر از ظرفیت مجاز اقامتگاه: بله
دوره زمانی
اجاره هر شب
اجاره هر شب (بیشتر از یک هفته)
اجاره هر شب (بیشتر از یک ماه)
حداقل رزرو تعداد شب های اقامت
قیمت اضافی برای هر مهمان
اجاره آخر هفته
رزرو فقط در این روز شروع می شود
رزرو فقط در این روز شروع و به پایان میرسد
جزئیات و قوانین اقامتگاه
وضعیت اقامتگاه: تایید شده
شناسه اقامتگاه: 25920
متراژ اقامتگاه: 100 متر2
تعداد اتاق‌خواب: 2
تعداد دستشویی: 1
تعداد حمام: 1
تعداد تخت 1 نفره: 0
تعداد تخت 2 نفره: 0
نوع محل اقامتگاه: نیمه دربست
نوع حیاط اقامتگاه: حیاط مشترک
ساعت ورود از: 14:00
ساعت خروج تا: 14:00
تعداد رخت خواب سنتی: 10 دست
متراژ محوطه: 1000 متر
تیپ سازه: هم‌سطح
تعداد طبقات: 2
طبقه واحد: طبقه 1
امکان ورود حیوانات خانگی: ندارد
امکان برگزاری مراسم: ندارد
امکان استعمال دخانیات: ندارد
ارائه مدرک محرمیت: کارت ملی
مقررات لغو رزرو: متعادل (جزئیات در فهرست راهنما)
ویژگی‌ها
اب لوله کشی
اتو
اجاق گاز
استخر
اقلام بهداشتی
اینترنت
باربیکیو
برق و روشنایی
پارکینگ
تراس
تلفن
تلویزیون
توالت ایرانی
جاروبرقی
جکوزی
سرایدار/نگهبان
سرو غذا
سرویس فرنگی
سشوار
سونا
کمد/دراور
کولر آبی
کولر گازی
گرمایش
ماشین لباسشویی
مایکروفر
مبلمان
میز بیلیارد
میز پینگ پنگ
میز فوتبال دستی
میز نهارخوری
وسایل آشپزخانه
یخچال

دسترسی

فروردین 1403
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
اردیبهشت 1403
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
گذشته
امروز
رزرو
    x