بازنشانی گذرواژه

برای دیدن همه تصاویر کلیک کنید

اجاره کلبه در ییلاق اولسبلنگاه ماسال

,
گیلان, ماسال
1,800,000 تومان در هر شب
کلبه
|1 اتاق‌خواب|
بررسی در دسترس بودن

توضیحات

اجاره کلبه در اولسبلنگاه, اجاره کلبه در ییلاق اولسبلنگاه

اجاره کلبه در اولسبلنگاه ماسال با تراسی باحال و چشم اندازی بی نظیر از طبیعت کوهستانی در 100 متری ییلاق اولسبلنگاه واقع شده.

در این اجاره کلبه در اولسبلنگاه در اکثر اوقات شما چشم اندازی زیبا و بی نظیر از دریاچه ابر در رو به روی خود دارید که در تصاویر به خوبی قابل مشاهده است.

فاصله این کلبه ییلاقی از فروشگاه حدود 100 تا 200 متر است که البته توصیه میکنم که اقلام مورد نیاز را در داخل شهر ماسال تهیه کنید و سپس راهی منطقه ییلاقی اولسبلنگاه شوید.

مسیر دسترسی به ییلاق اولسبلنگاه آسفالته میباشد و حدود 100 متر فاصله کلبه چوبی تا جاده می‌باشد که میبایست ماشین را در فضای امن کنار جاده پارک کنید و مسیری با شیب ملایم را به سمت پایین، پیاده روی کنید.

تذکر: دوستانی که پادرد دارن یا از ناحیه زانو عمل کردن لطفا قبل رزرو این اجاره کلبه در ییلاق اولسبلنگاه ماسال اطلاعات لازمه رو دریافت کنن.

در این ییلاقات برق و آب شهری وجود ندارد و برق کلبه از پنل خورشیدی تامین می‌شود که جزء محدود کلبه های ییلاق ماسال است که دارای پنل خورشیدی و برق 24 ساعته می‌باشد و آب نیز از آب چشمه که به داخل کلبه لوله کشی شده تامین می‌شود که البته بسیار گواراست. آبگرمکن، یک عدد پورت USB برای شارژ گوشی بصورت ۲۴ساعته دارد.

نکته اینکه کلبه ما جزو محدود کلبه هایست که دارای آبگرمکن است و آب گرم و سرد و امکان استحمام وجود دارد و سرویس بهداشتی و حمام در داخل کلبه است و به طور کلی این کلبه انتخاب مناسبی برای اقامت در اولسبلنگاه ماسال است.

در نزدیکی کلبه ما و در فاصله 100 متری یک رستوران سنتی نیز موجود است که می‌توانید انواع غذاهای محلی رو در وعده های صبحانه و نهار و شام در آن جا تجربه کنید.

ییلاق اولسبلنگاه فاصله 24 کیلومتری از شهر ماسال دارد که بعد از 12 کیلومتر از ماسال به سمت اولسبلنگاه، به روستای شالما میرسید و ما در آنجا سکونت داریم و کلید کلبه چوبی را تحویل می‌دهیم و با شما تا کلبه همراهی می‌کنیم و بعد از طی حدود 12 کیلومتر دیگه در همان مسیر به اولسبلنگاه می‌رسید.

نکته: ییلاقات ماسال دارای آب و هوای خنک و گاهی سرد حتی در فصل گرم است، بنابراین لباس گرم و حتی امکانات خواب اضافی هم با خود همراه داشته باشید.

توضیحات بیشتر

درخواست رزرو

مورد علاقه
ارتباط با مالک
اشتراک گذاری
نتایج جستجوی شما
جزئیات قیمت
اجاره هر شب: 1,800,000 تومان
اجاره هر شب (بیشتر از یک هفته): 1,600,000 تومان
اجاره هر شب (بیشتر از یک ماه): 1,500,000 تومان
اجاره آخر هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) : 2,200,000 تومان
قیمت اضافی برای هر مهمان: 350,000 تومان
حداقل تعداد شب‌های اقامت: 2
اجازه به انتخاب مهمان بیشتر از ظرفیت مجاز اقامتگاه: بله
دوره زمانی
اجاره هر شب
اجاره هر شب (بیشتر از یک هفته)
اجاره هر شب (بیشتر از یک ماه)
حداقل رزرو تعداد شب های اقامت
قیمت اضافی برای هر مهمان
اجاره آخر هفته
رزرو فقط در این روز شروع می شود
رزرو فقط در این روز شروع و به پایان میرسد
از ۱۵-۰۳-۱۴۰۲ تا ۱۵-۰۳-۱۴۰۲
1,800,000 تومان
-
-
2
250,000 تومان
1,800,000 تومان
همه
همه
جزئیات و قوانین اقامتگاه
وضعیت اقامتگاه: تایید شده
شناسه اقامتگاه: 3326
متراژ اقامتگاه: 40 متر2
تعداد اتاق‌خواب: 1
تعداد دستشویی: 1
تعداد حمام: 1
تعداد تخت 1 نفره: 0
تعداد تخت 2 نفره: 1
نوع محل اقامتگاه: دربست
نوع حیاط اقامتگاه: حیاط در اختیار
ساعت ورود از: 14:00 تا 19:00
ساعت خروج تا: 12:00
تعداد رخت خواب سنتی: 4 دست
متراژ محوطه: 150 متر
تیپ سازه: هم‌سطح
امکان ورود حیوانات خانگی: ممنوع
امکان برگزاری مراسم: برگزاری جشن کوچک با هماهنگی میزبان امکانپذیر است
امکان استعمال دخانیات: داخل کلبه ممنوع
ارائه مدرک محرمیت: کارت ملی هوشمند
مقررات لغو رزرو: سخت‌گیرانه (جزئیات در فهرست راهنما)
توضیحات: از کندن پرچین و برداشتن هیزوم و چوب های همسایه ها خودداری شود،در غیر این صورت اگر برخوردی از طرف آنها باهاتون شد ناراحت نشین! (برای تهیه هیزوم با میزبان هماهنگ کنید). به همراه داشتن حیوانات خانگی تحت هر شرایطی ممنوع میباشد و موجب لغو رزرو شده و خسارت دریافت می‌شود حتی اگر میهمان عنوان کند حیوان داخل باکس و بیرون کلبه باشد و رزرو به کلی لغو می‌شود،بنابراین اگر حیوان خانگی همراه دارید این کلبه را رزرو نکنید. به هیچ عنوان بیش از تعداد تعیین شده نفرات اضافه پذیرش نمی‌شود. با توجه به چوبی بودن کلبه و خطرات ناشی از قلیان،از آوردن قلیان به این کلبه چوبی خودداری کنید،یا فقط در بیرون کلبه استفاده شود و بعد استفاده کردن حتما خاموش شود. پخش و موزیک و برگزاری مهمانی در صورت ساکن بودن همسایه ها ممنوع یا در حدی باشد که موجب اذیت همسایه ها نشود
ویژگی‌ها
اب لوله کشی
اتو
اجاق گاز
استخر
اقلام بهداشتی
اینترنت
باربیکیو
برق و روشنایی
پارکینگ
تراس
تلفن
تلویزیون
توالت ایرانی
جاروبرقی
جکوزی
سرایدار/نگهبان
سرو غذا
سرویس فرنگی
سشوار
سونا
کمد/دراور
کولر آبی
کولر گازی
گرمایش
ماشین لباسشویی
مایکروفر
مبلمان
میز بیلیارد
میز پینگ پنگ
میز فوتبال دستی
میز نهارخوری
وسایل آشپزخانه
یخچال

دسترسی

فروردین 1403
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
اردیبهشت 1403
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
گذشته
امروز
رزرو

    7 امتیاز و دیدگاه مهمانان
    صحت مطالب
    برخورد مهمان
    پاکیزگی اقامتگاه
    مکان اقامتگاه
    تحویل به موقع
    ارزش

    صادق
    نوشته شده در ۱۳ دی ۱۳۹۹
    ( 5 از 5)
    یه کلبه چوبی تمیز با امکانات مناسب برای یک اقامت ییلاقی و تجربه ای خوش در ماسال. ممنون از میزبان اقامتگاه که به مارو تا کلبه راهنمایی کردن. کلبه تو یه جای عالی بود و از سکوت اونجا لذت بردیم. سپاس از سایت مسافرخانه
    بهزاد
    نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    ( 5 از 5)
    كلبه خيلي تميز بود. مالك خيلي مودب و همكار بود. هماهنگي و پاسخگويي سایت مسافرخانه بي نظير بود. پيشنهادي كه دارم همزمان با تحويل كلبه همانطور كه مالك كپسول گاز و بقيه موارد را چك ميكند چون يخچال ندارد يك قالب يخ صنعتي هم بياورد و كلمن را راه اندازي كند. يا پيشنهاد و نحوه درست استتفاده از كلمن را منتقل كند چون بسياري ممكن است بي تجربه باشند.
    فرامرز
    نوشته شده در ۲۵ تیر ۱۳۹۹
    ( 5 از 5)
    واقعا عالی بود همه چیز. کلبه بسیار تمیز بود و چشم انداز عالی داشت. میزبان بسیار خوش اخلاق بود. واقعا لذت بردیم. ممنون که به مسافر اهمیت میدید.
    حامد
    نوشته شده در ۱۲ شهریور ۱۳۹۸
    ( 5 از 5)
    سلام. خیلی خوب و مرتب بود. ما راضی بودیم ?.
    jannesar
    نوشته شده در ۲۹ تیر ۱۳۹۸
    ( 3.5 از 5)
    باسلام کلبه تمیز و زیبایی بود و مسیر از لب جاده تا کلبه کمی لغزنده بود ولی یک شب اقامت در این کلبه را به همه توصیه می کنم و توصیه می کنم با افراد جوان و اهل طبیعت گردی به اینجا سفر کنید
    مسلم
    نوشته شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۸
    ( 4 از 5)
    سلام همکاری پشتیبانی سایت و مالک عالی بود فقط تنها‌ موردی که کمی مشکل ایجاد کرد فاصله کلبه تا جاده بود که یک مسیر سراشیبی داشت و رفت و آمد سخت می‌شد بقیه موارد عالی بود منظره و تمیزی و امکانات هم معقول
    محمدزاده
    نوشته شده در ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
    ( 4.5 از 5)
    خب بذارید یه راهنمایی جامع راجع به این کلبه براتون بذارم. اول که جای تشکر از سایت خوبه مسافرخونه داره. قیمت این سایت نسب به دو سه سایت دیگه که همین کلبه رو گذاشته بودن پایین‌تر بود. پیگیری و پاسخگویی سریع و کامل هم از نقاط قوت سایت بود. اگر ماسال و اولسابلانگاه نرفتید باید بدونید که از شهر ماسال به بالا همینطور دور و ورتون جنگل هست تا حدود 40 کیلومتر. هرچی بالاتر می‌رید هوا خنک‌تر میشه و جنگل‌ها خالی‌تر و بیشتر به سمت مرتع شدن پیش میرید. بالاترین جایی که شما می‌تونید جنگل داشته باشید تقریبا 3 الی 4 کیلومتر بعد از مکان این کلبه هست. بعدش میشه مرتع. اگر دنبال اسکان تو جنگل هستید اینجا جای خوبی هست. اما اگر مرتع با دشت‌های وسیع رو ترجیح می‌دید کمی باید بالاتر برید. کلبه‌ها حالت روستا روستا دور هم ساخته شدن و بعضی از روستاها خیلی کلبه‌ها نزدیک به هم هستن و پرایوسی ندارند. اما این کلبه تقریبا میشه گفت مجزا و خوب هست. البته یه کلبه بالاتر از ما بود که شب دوم و روز آخر یه سری آقایون محلی اسکان داشتن و خب کمی ناراحت بود. یکی از دوستان توی نظرات نوشته بود که از لب جاده تا کلبه باید قهرمان دوی 100 متر باشی تا بری. آره سخت هست. یکم شیب زیاده و اگه کسی مشکل بالارفتن از پله و زانو درد داره براش سخت هست. اما ناممکن نیست. به هر حال شما دارید میرید طبیعت گردی و 100 متر شیب بالا رفتن رو باید به چشم ببینید. ضمن اینکه خانم هم این مسیر رو میره و میاد و اونجوری نیست که نشه. میرسیم به خود کلبه؛ راستش من کلبه و خونه زیاد اجاره کردم، داخل شهر، داخل روستا، وسط جاده... اما به جرأت بهتون میگم دست آقای پورنجفی بابت این نظافت و نظم درد نکنه. با اینکه کلبه چندین سال هست که استفاده می‌شه، بسیار تر و تمیز و مرتب هست. وسایل همه تمیز. همه چیز. البته خب کلبه هست و نه هتل 5 ستاره و اینکه فکر کنید تشک خوش خواب و ملحفه سفید، نه از این خبرها نیست. اما امکانات موجود و سرویس‌ها بسیار تمیز است. کلبه یه در و یه پنجره رو به جنگل داره و فوق العاده است. یعنی می‌تونی سه روز بشینی از جلو این پنجره و درب بشینی و با لیوان چایی تکون نخوری. جای یه گلگی هست که باید مطرح کنم. با اینکه اینجا جنگل هست، اما چوب بسیار نایاب هست. اگر قصد کباب درست کردن دارید حتما باید ذغال یا چوب فراوان همراه داشتید والا مجبورید یه بسته 5،6 تایی چوب کوچک رو 5 تومن بخرید. من قبل عازم شدن از پورنجفی پسر پرسیدم که چوب بالا هست؟ گفتن به پدر می‌گم که بذاره. اما وقتی از پدرشون درخواست چوب کردیم گفتن برید از جنگل جمع کنید یا بخرید. کلبه موتور برق داره و صداش آنچنان اذیت نمی‌کنه. ضمن اینکه یه هتل کمی بالاتر هست که کمی صدای موتورش فضا رو ناراحت می‌کنه.(فقط کمی). یه ایراد دیگه که خونه داره تجمع مورچه‌هاست. کافیه یه پلاستیک 5 دقیقه بذارید رو زمین. بعدش پر مورچه میشه. خب البته جنگل هست و حشره‌هاش و فکر نکنم کسی از مورچه بترسه. اما باید مراقب خوراکیاتون باشید. در مجموع من از کلبه راضی بودم و به دوستان خودم هم پیشنهاد دادم.
    تایید شده

    محمد حسین

    مشاهده پروفایل مالک
    ارتباط با مالک

    اقامتگاه‌های مشابه

    x